Wednesday, June 23, 2010

bertemu si CHOMEL @ kedah

Sabtu lepas aku and family berangkat ke KEDAH darulaman.
Ini sesi berjumpe pendatang baru family besar kami iaitu anak akak sedara aku kat kedah. Sambil2 tu mak and ayah aku sambil menyelam minum air la kan. Shopping2 la kat sane. Sampai2 jer dah lunch hour. So,ktrg stop isi perut kat JO CENDUL PULUT kat jitra. Memang layan giler
gulai itik kawah kat sane. tip top gua ckp!
Aku pasal makan, mmg semua tip top. tehee~ Then, mak beli brg kat kedai perabot jati. Perabot jati kat kedah ni murah jika nak dibandungkan ngan negeri lain taw. Petang tu kitg singgah kat rumah pakcik aku kat pekan LANGGAR. Tapi kalo slang kedah bunyik nyer "langgaQ". hihi Malam nyer baru la tidor kat umah kazen aku tu kat Padang Sira. Smapay kul 12mlm gak la kitrg melayan si TECIK shomel ni main. =)
Opah2 kesayangan hamba~

Gaya seorang 'gangsta' frm my only adek~
;P

Aku nampak seperti makcik2 dsitu. T_T





Ini lah dhe KASEH KHAIRINA
sudah pandai nak meniarap n merangkak yer.
welcome to our big family sayang! <3



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...