Saturday, January 1, 2011

welcome 2011!!!

Assalamualaikum :)


Tepat jam 12 mlm!! Happy New Year!!!
Yeayhhhhh~

Sedar xsedar dah msuk tahun baru kite sekarang ni kan. Macam baru lagi rase nyer sambut
2010. Tehee~ Tahun 2010 je mcm2 yang berlaku dlm hidup aku.
Macam2 bende yang aku tempuh. Kisah suka dan xketinggalan jugak kisah duka.
Ecehhh! Ngecong lebey ko yana. Huhuh


Tapi seriously dapat jugak aku merasa tahun 2011. Allah masih panjangkan umur aku dan family. Syukur alhamdulillah :)
Tadi jam 10mlm aku and fam g hantar akak aku g Medan Gopeng pasalnyer dhe nak balik Terengganu. Dan seperti biasa jalan2 kat Ipoh ni pon jam lah. Sume nak celebrate new year kat luar. Ade yang bwk family ramai2 tapi yang plg byk aku nampak td pasangan kekasih ahh kan. Cam xtawu kome ni. Pantang perayaan or sambutan cmni nyongket lajuuu je kaki tu. Terkinja2 nak kua gak. :P

Oh! Cakap pasal kapel nih. Tadi mse kat traffic JUSCO adelah nmpk kapel ni duk 'bermesra-mesraa' dlm kete. Hiskk! Nak je i nyanyikan lagu Kalau Berpacaran yang fofular tuh oleh Sohaimi Mior Hassan & Ana Raffali. Haha



Malu teman ngn mok ayoh teman taw. Ok sbb tulah setiap taun mase tahun baru mak aku slalu call to makesure kan yang anak gadis dhe ni kat rumah sewe je. No celebration ok! Kome duk je ghumah tuh ngadap laptop je. Usoh nak mengatai kuar selebrate2 ni ha..
Bukan nyer ape. Btoi kate parents tu kan. Dari jadi bende bukan2 xelok nati
malu je muka parents kan kan. :)


Year 2011!! Tahun dh baru, tapi aku stil ngn azam aku thun lepas. ahahha.
Aku bring forward azam aku leh x?? leh kn kn kn? hihi
Ape azam aku? Biarlah rahsia bak kate CT Nurhaliza. huhu
aku je tawu sudeyh kan. ehee!
Hopefully tahun 2011 ni tertunai lah azam aku. InsyaAllah amin~

:)






p/s hari ahad ni dah kene blik JOHOR. Class nak start dah wuwuwuwuw
Perlu ke??




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...