Wednesday, May 19, 2010

Gebuuuuuuu~



Ahha! Harini aku happy sgt sebabbbbbbb....aku telah berjaya menghasilkan pau yang GEBU!!!
hahaha. It's a satisfaction for me setalah beberapa hari mencuba buat pau yang gebu ni. Selalu nyer xgebu sgt. Mak ckp, xpas slagi xgebu cam org2 jual kat luar sane. So, prakris la ari2,last2 xrugi mencoba n xputus ase..Mak bagitaw satu rahsia menghasilkan pau or kueh or kek yang cantik gebu n sedap, kenelah enjoy mse membuat makanan tu. Lagi bagus kalo berzikir. Jangan lah monyok jer muke tu, nati kueh pon bantat laaaa..hahha. Em, means aku dah berjaye la ni kan..wahhhh!!! suke suke2! Ni yang ase cam nak wat pau ari2 ni...huhuhu..( eh yana! mmg la kow kne wat ari2, kow kat berniaga cuti sem ni)..hahha..lupe la pulak kan..=)






oHhh! inilah hasil senyuman aku pagi tadi semasa wat pau ni.
(^_______^)



p/s next entri aku nak mengomel pasal part time job aku mse sem break ni.
DUET!!....DUET!!!..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...