Wednesday, May 12, 2010

kEpuLanGaN DaKu di IPOH

Cuti sem dah pon bermula 5 hari lepas. Sabtu lepas, sampai jer kat IPOH pukul 3ptg, family dah plan nak g KL petang tu gak. ADESS~ Tak sempat nak say hallo peluk cium katil n bantal aku, kene siap2 g KL lak kan. Nevermind, ikot jer, bukan nyer aku yang drive kan. huhu. So, sampai KL dah kul 10mlm. Kak yong n yeop belanja kitrg dinner kat Kampung Baru, KL.
Kitorg makan kat HR Steak House. Disebabkan hari tu ari sabtu, weekend, maka ramailah mkhluk Allah yang dtg mengisikan perut diorg yang tengah kelaparan tu. huhu. Agak lame la gak nk cari tempat and tunggu order sampai. Tapi aku suke environment restoran ni, ala ala bar zaman COWBOY. Siap ader BARTENDER BAR lak. hihi. Tp kalo bawak orang2 tue spt opah2 n atok2 ni agak payah laa. Nati diorg cam mabuk cikit, maklum la crowded kn tempat ni and gelap lak. huhu. Aku mkn Fish and Chip jer. Kenyang laa. Adek bradik aku mkn giler byk. Diorang order Lamb Chop Combo lagi. Wallaahhhh~
Cam nak pengsan lak kan nak menghabiskan satu pinggan. haha. Lam kul 1pagi gak la kitrg gerak balik Bangsar, umah akk aku ni. huhu

Next day after breakfast tomyam+nasi puteh+ayam merah [ giler kuat makan family ko ni YANA! haha. suke ati aku la kn ;P ] kitorg gerak g BUKIT ANTARABANGSA. Pergi melawat opah aku AKA mak ayah aku yang baru jer selamat menjalani pembedahan kornea. So, lepak2 kat sane siap makan lunch skali. Sembang2 ngn kazen2 yang dh lame xjumpe sampailah jam menunjukkan kul 6ptg. Chewaahhh! haha. Ape lagi? Ayah dah buat insyarat mata dah. Nati sampay IPOH lewat sgt. Salam + snap some memorial pic. Go back to my home town. Dalam hati ckp "bantal...bear...katil..wait for me eyh!". huhu

Next entry aku nak cerite sikit activiti2 aku buat mse sem break kali ni~
Penat pikir dah ni. Tak ade idea. Orang perak ckp 'penat memikior dah teman ni'. huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...