Wednesday, September 1, 2010

berbuka puasa@rumah bujang no3

Sepanjang bulan puasa ni, ader la 3 hari aku berbuka kat rumah. Hari lain kat rumah sewa ktrg lah @PARIS. So, dsebabkan ktrg ni anak2 dara belaka, xla banyak menu yang sedap2 mcm rumah family sediakan. But we've tried our best in cooking kay. Orang kate praktis nak kahwin nati (wahhh! dah gatai bebenor bunyi nyer yee..lalalala~) huhu.
Xla slalu ktrg masak sbb bz sumtimes class abis lambat, xsempat nk pikir menu masak. Beli jer kat bazar ag cepat. Tehee~
Time cuti merdeka smalm, semapt gak la ktrg mkn besar. Wahh! bunyik cam gempak kn. huhu
Xde la besar mane pon jz masak NASI TOMATO & PUDING COCKTAIL. Memang sedap lah! hihi
Mak aku sure2 terkejut pasal kalo kat rumah sume lagi prefer mak yang masak, aku jz tolong2 jer, bukan pe, nati sibling2 aku tu bleh membebel satu hari kalo berbuka mknn xsedap. huhu
So, aku nak bagi name skit la kat menu2 ktrg ni.
.::nasi tomato MERDEKA ::.
.::puding cocktail JALUR GEMILANG::.
haha. saje gedix2 nak bg nama sempena bulan merdeka ni.
tehee~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...