Friday, November 12, 2010

happy birthday MAK =)







11november 1957 tarikh keramat buat mak aku yang tercinta.
Beliau dilahirkan masa negara kita yang pada masa itu, Tanah Melayu menyambut kemerdekaan.
Mak anak merdeka! HO-YEAH!!~


So kalo pandai umor mak aku berapa skng?
haaa, calculate pat pat!
uihh, ni kalo xtawu parah ni, xyah kire, jz engat bp taun kite dah merdeka jew.
Kalo xtwu gak..mmg la kn...ermm mmg laaa..mmg
huh



hihi. So tadi ktrg buat surprise birthday mase tea time. Tapi tak semua fam member yang ade.
Just ayah, aku dan dini je. Yang lain hujung minggu ni baru balik.
But nevermind, asalkan dapat lihat mak terseyum ^_____^
Only bought cake from Secret Recipe Store, home made puff pastry and tea. Dah name pon tea time kan. Haa, mstilah ade tea. huhu.



Oh even anak2 mak yang lain tak dapat celeb birthday skali, tapi dorang awal2 lagi dah wish tru text and call. hehe. Bagush btoi kome ni yer. Mak pon mgu lepas lagi dah dpat birthday present.
Handbag, baju bagai la dapat dari Yong ngan ayah. Shopping tak hengat donia tinggalkan aku lak tuh!! Unfair sungguh ya kamo2 semua! ='(




Xpe2. Nati on disember birthday aku. Haa, siap la wahai abg2 dan kakak2 ku cyg. Meh cikit nak belabor tuk adek kamo y chomel ni. hahaha. Oh xketinggalan menge'paw' adek ku jugak.
Untung kan ader abg, kakak n adek ni. Dan dorg lak mst ckp rugi btoi dapt adek@kakak hampeh y suke mengepaw cm aku ni. hihi. Bukan slalu kot wahai saudara se'mak' and se'bapak' ku!!
teheee~




Eh apsal mcm cite sal aku lak kn? Mcm out of topic dr tajuk entri aku?
hahahahaah. Sowi lah. Aku sbgai owner belog ni haruslah enterprem dlm each entri aku kn.
(Ahh engkau ni, balik2 engkau xde org len ke kan? ) Eh xpuas hati lak kan, meh jumpe kat simpang meh! grrr ;P



INDULGENCE! (terlampau suke sbb dpt
mkn setelah sekian lame cake ni. Haa, sampai ak CHAPSLOCK kan word tu ;P)



Oh mak saya pemalu org nyer.
Pls pls. No papa or mamarazi pls.
tehee~




Jadilah kan.
Cake dah rongak pon snap gak lah.
huhu







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...