Thursday, December 2, 2010

i want a cat like MARU!!





Assalamualaikum
Entry ni aku buat sbb aku nak kongsi cikit video yang aku slalu lyn kalo aku bukak youtube.
Its about a cat named Maru. Oh aku mmg slalu ikut any updates pasal kucing ni.
Dhe sgt2 adorable taw. I wish i could own a cat like Maru. Boleh buat aku tergelak sorang2 taw. Hilangkan stress and tensi ble balik rumah.
(stress and tensi bukan same ke meaning nyer yana? lalala~)




Serius cakap mmg Maru ni adorable, active and can be a gud entertainer gaks.
Okay tuk makluman la kan, Maru is from a scottish fold family. Yang paling buat
i suke nyer nyahh sbb kucing ni pkai white socks kat kaki dhe tuh.
Ohhhh.. Dapat bayangkan kecomelan Maru x? haha
Over xaku? Fanatic kot ngn kucing ni.



Bende yang dhe paling suke cgt2 ialah kotak. Korang bg je la pape kotak pon,
any size of box, this cat will never ever ever giveup to fit in its body into the box.
Betapa nakal gelagat si Maru ni kalo korg tgk mcm2 care dhe cube. Geram geram!! Sane sini jln ikot pale tingtong dhe tuh. Buas btoi la. Haiip. Ase nk tampor tampor je muke iye tuh. iskk.




Boleh menangis aku sbb terlampau byk gelak smpy tetes air mate ni haa. huhu. shomel. Lagi satu, Maru ni mcm boneless eh sbb dhe leh fit bwh sofa yang ruangnya sgt2 kecik kenit tuh. So, bape byk aku type and explain kenakalan n keshomelan ni pon korg msti xcaye kan.




Excited tahap maksima aku story kisah Maru ni. Penat!
So i nak uolss lyn jela vt yang disediakan ini. Zaaaaazzz. Layaannnnnnnnn =P





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...