Sunday, February 27, 2011

CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNILICIOUS






Assalamualaikum :)


Hyee there! Anda anda si pemilik mata cantek? Mata menawan mampu
memukau sesiapa saje? Ok! Meh meh join contest ni.








Contest ni dianjurkan oleh tennielicious. Thanks kpd
nida sebab tag aku untuk join kontest ni. Even taw mate i xlawo pon tawu.
gegeggege
Belasah je join =P

Firstly korang kene follow blog tennielicious and blog cik wanie.
Then kene letak banner kat blog korang.

So, aku dah cari punyer cari. Aku ase ni da best from da best picture
yang ade dlm lappy. Hopefully bring a luck to me.
hihihi. InsyaAllah. :)









Jom usha hadiah!
.
.
.
.
.
.
.
.

TADAAAAA!!




HADIAHNYA :

pemenang CONTEST BEAUTIFUL EYES yang pertama akan mendapat:
mana-mana contact lens kami yang berharga RM35..

pemenang KEDUA pula akan mendapat :
mana-mana contact lens kami yang berharga RM30..






Korang korang sume jangn duk melongo jep. Cepat2 sebab boleh menang lens taw.
Sangat2 teruja kalo ade yang bg lens free kan. Lagi pon sekarang trend pkai lens. Aku taw
sume tak nak lepaskan peluang. hihih


Aku nak tag 5 kawan tersayang di sini
Yati
Umi
Nayang
Ida
Ili

So gurls what ur waiting for?


TARIKH TUTUP CONTEST :
31 / 3 / 2011





1 comment:

  1. hye .canteknyer mate . . jom join CONTEST I LOVE MY EYES dri cik ieja plak . . . join jgn xjoin !

    http://iejalalola.blogspot.com/2011/04/contest-i-love-my-eyes-from-manis-blog.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...