Sunday, February 27, 2011

Pau buat Teman.





Assalamualaikum :)

Ohh! Harini aku banyak rajen lah. So, aku buatkan pau kaya tuk housemate and member2.
Actually dorang sume dah lame dah mintak aku buatkan pau sebab nak merasa.
Yelah dulu aku duk cerite aku niaga pau. Aku ade wat entri pasal tu dulu
if korang perasan lah kat sini and sini. Gune air tangan sendiri ni.
Hihihi. Today is their lucky day sebab aku ade mood nak buat. gegegege

Lame sangat aku ase tak buat pau ni. Aku niaga mse sem4 ritu. Now dah sem6 dah.
So skill agak berkarat ah. But nevermind still boleh di'polish' lagi.
huahua.

Disebabkan aku ni ramai member. This time aku buat mini pau kaya.
So everyone can have a taste on it. Nati tak cukup kempunan lak dorang. Cian mereka
kene tunggu mood aku dtg baru leh merasa.
hahahah *joking*


Aku ni mule mule takot gak tak menjadi pau ni. Mahu malu aku satu sem. hihi
Tapi sib bek jadi. Aku main taram je gune pengukus kat umh sewe ni.
Nasib baik buat mini pau in a mini steamer. Just nice. Muat muat.
hahha


Dorang ckp sedap and gebuuuu.. Maluuu i nyahhhh!
hihihi. Thankss sume
Lapp u alll lah! :)


Ni lah steamer yang aku ckp tu.
comey tecik jep =P


Muat la dlm 4-5biji pau skali masak :)



Gebu ke cam dolu dolu aku wat??
Hmmm..




OtakSedangMenjana | Malam ni ade meeting Eco at library. Rabu lak ade test EMG. Eh rabu ke jumaat eh? Dr Yusof xinform lg ni. Hmm




6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...