Friday, March 11, 2011

Berdebar-debar saye~ teheee





Assalamualaikum :)


Happy Friday peeps!
It's almost 1.00pm and u guys.. yes! i said guys not babes, hurry up take a bath,
lunch and out u go to the masjid. Jadilah yang terawal berada di masjid. Kenapa mesti kalau nak watch movie at cinema kene punctual tapi TIDAK untuk ke masjid? geggege.
Fikir-fikirkan lah sejenak. Tapi for those yang ade reasons yang memang tak leh nak dielak
takpe lah kan. :)


Ok ok back to future! eh tibe-tibe terasa nak tengok cerita BACK TO FUTURE dulu dulu tuh. hihi. Tibe-tibe teringat muke kusyuk aku tengok cerita yang penuh dgn
bende yang canggih and high technologies tu. Gile jakun. bahahahah
Ohhh! Stop the crap. Stop the ayat tibe-tibe kau tuh. hihi
Okay nak story sikit pasal semalam. Pasal nyer kitorang kene present proposal EMG kat Dr Yusof. Mesti ade yang cakap ek eleh relax lah proposal je pon. Lex luu~
Banyak la kau lex lu. Lu tak pernah bersemuka bertentangan mata bertemu hidung, 2bijik mate bertemu 2bijik mate ngan Dr. ecehh..hidung tu tipu la kan!
Bukannye ape. Cuak lebih jer. Dr okay sangat. Firm bertempat, standars la tu. Bile just 3 of us without Haniz ni ha yang cam nak terkucir je saket pewut pon datang.
Sebab kitrg hormat kat Dr la kitrg jd
kelu lidah susah nak berkata-kata ni. hihi


Bayangkan aku nak cakap quarter wave pon jad lambda wave. WTH! haha
Malu aku bile Dr. tegur nak cakap cmtuh pon susah sgt. wuwuwuwu~
Seminggu aku pakai mask g class EMG kang. huhu Tapi nasib Dr. cenyum jer mase tegur td. Fuiishhh!! Hilang malu jap. gegege


And alhamdulillah proposal kitorang were approved!!! Yeahhh2!!
Tapi kene buat sikit correction on grammer je. Awal pagi tadi before jam 8pagi aku and Umi dah
antar kat meje PA dhe. :)


Yeayy!! Leh proceed dengan design gune software lak after this. :)



cuak kot sampai bibir aku cam kene sengat lebah.
bahahahha




ni muke happy dorang 3saat sebelum masuk office Dr. Yusof.
Aku still cuak. =P

Perempuan cantek in green. Mai mai ngorat budak ni.
hihihi
Aku taw ko tersengig bace kan ida. bang bang idung! =P



OtakSedangMenjana | Tibe-tibe je rase sedih. Kalau ade mak kan best. Leh cerita macam2 and mak mesti layan je lawak bodoh aku ni. =( *lagi2 ayat tibe-tibe kau -__-


Aku yang comot,



4 comments:

  1. hahhaha..sah2 ida kt lua tue da korek2 indung tengok betapa besar lubang idung dia bile ko puji dia cantik...hhahahahahha

    ReplyDelete
  2. hahahhaa
    dhe xperasan ag tuh
    kalo tak, laju je comment

    ReplyDelete
  3. ak da komen post ni.. asal xnaek weh??
    alaaaaa... skrg da xkmbang la hidung ak..
    time mule2 bace mmg kmbang abes laa.. hehe

    ReplyDelete
  4. hhahahahahha
    aku taw sgt ko mst kembang nyer
    hhaahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...