Sunday, March 6, 2011

Sleepy little sheep!





Assalamualaikum :)

Happy sunday uolss!! Just had my breakfast with only milk and cereals. WHAT??
Dah pukul 12pm patutnya lunch hour kau breakfast?? Hahaha.
Bukan selalu beb! Semalam aku and Ida stay up buat model biomass.
Ralit and kusyuk buat while watching cerita pe ntah dekat TV3 semalam. Tak tahu pon
tajuk cerita tuh. =( Tapi giler physco
cerita tuh, sampai aku and Ida pon dah cuak berdebor je tengok perempuan tu
cari anak perempuan dia yang hilang dalam aeroplane.

Sebab asyik sangat tengok cerita tu, kitorang tak sedar pon jam dah pukul 3pagi.
Mata gue memang tak leh blah dah. Tapi kitorang nak gak siapkan sebab esok esok tak mau sentuh dah. There's many others works are waiting for us. Aiseyyhh~
Penat siottt! Kepala ting tong jer.


Teruskan buat buat lagi. Pacak sane sini. Glue here and there. Spray bagai sume sampai
jari kitorang pon dah cam tangan shrek. Hijau je. hihihi
Lantai rumah jangan cakap lah. Memang ter'effected' same. hahahah.
Tapi ni kan rumah sewe. ADE AKU KESAH?? hihi


Bile nak touch up floor model tu, kitorang main jeling jeling sikit dengan jam
rumah sewe kitorang ni. MAKKKK!! pukul 4.30pagi dah. Haa..jeling jeling lagi kan dah terjuling bijik mata terkezut! huhu. Dengan menggunakan seluruh tenaga yang ada, kitorang
gunakan teknik kungfu panda dan akhirnya siap jugak! =P
Yipppeee~


Tepat jam 5.00pagi !


Okay after bersihkan living hall, baring jap kat bilik Ida. Tengok2 sampai ke pagi aku tidor.
hahaha. Teruk btoi perangai i!! =P


OtakSedangMenjana | Aku rase macam nak add up something lah kat model ni. Takpe ade mase lagi. Nati tgk lagi kalau mana2 yang perlu di'touch up' .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...