Friday, March 11, 2011

thank you SAHABAT!





Assalamualaikum :)

Aku baru je sampai rumah sewe dengan selamat. Tadi pegi rumah kawan. Ade kenduri doa selamat
masuk rumah baru and birthday adek dhe sekali. Thx sgt!
:)Pergi dengan hati gembira, balik dengan linangan air mata. Apelah naseb badan. =(


Pernah tak korang berada dalam situation dimana anda punya 2 kawan rapat yang dua 2 anda sayang. Tapi mereka tak ngam. Anda dah cube tuk jernihkan keadaan tapi tak berhasil. Macam mane lagi nak buat? 2 dua anda syg, anda jadi orang tengah.
Korang rase penat tak korang duk tgh2? Aku tak salahkan dorang.
Sebab aku rase dorang silap pilih kawan.
Aku ni bukan lah kawan yang baek. Yang mampu jage hati korang berdua.
Even aku dah cube. Try lah kalo korang punya 2 kawan yang tak ngam and korang
tak tahu macam mane nak bahagiakan dua2 nye sekali. Macam tulah pe yang suami beristeri dua pening kot. Tapi kalo isteri2 dhe boleh bertolak ansur, it's a bonus for him lah.


Aku rase baek la kita ber3 kawan macam biase. Tak terlampau rapat.
Ape je yang korang leh dapat dari aku?? Aku bukan anak dato' yang kaya raya.
Aku bukan ade transport sendiri yang mampu angkut korang sane sini. Infact,
aku membebankan korang. Membataskan pergerakan korang.
Mungkin suatu hari nanti korang akan cakap aku ni 'kawan tuk kepentingan je!'
Taw tak sedih nye aku dengar ayat tuh. Sorang tu aku kenal dr sem1 lagi. Memang rapat sgt.
Sorang lagi lak aku mula rapat mse sem3/4. Aku taknak kehilangan dua2. Sebab dorang my precious friends ever. =)


Pernah tak rasa perasaan serba salah?
Aku pernah rase. Aku cuba satukan bende yang susah nak digabungkan. A group of friends.
Susah! Bile semua tak bertolak ansur. Niat aku tu je. Tapi ntah la. Ape pon, aku nak mintak maaf kat both of u yang aku sayang. Aku nak sangat tengok kite same2 cam dulu.
Korang bincanglah baek2. Jangan biarkan bende ni gitu je. Perlu bersemuka.
Aku happy kalo korang dah tak bermasam muka. Hope sgt korang leh hapy same2.
Biarkan lah aku sorang2. Sebab aku rase aku ni punca korang gadoh.
Aku rase lah. Aku ni useless jew. Korang campak jela aku ni.
Tapi aku akan okay kalo both of u hapy together. Terima and tegur kalo each other tak puas hati ke ape.
Jangan simpan dalam hati nati leh jd kanser. Serius cakap.



Aku nak mintak maaf selama aku berkawan ngan korang aku dah sakitkan hati korang.
Aku tak sengaja. Mintak halal kan pe yang aku termakan terminum barang2 korang.
Aku dah cuba. Aku dah penat. Maybe korang jugak dah penat dengan aku.

So, thank you SAHABAT! :)


Aku Sayang Korang ! <3


Yang mengharap,



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...